//Soft Blue

Home About Me Links Twitter
Tuesday, December 24, 2013 | 12:57 AM | 0 Comment(s)
Assalamualaikum :) Ok harini sekadar berkongsi kenangan manis yang terjadi pada 19/12/2013 :') Ok, syukur alhamdulillah ya Allah kerana aku dapat 8A. Terima kasih tak terhingga kepada ibu bapa saya yang rajin layan kerenah saya masa saya tension. Contohnya, sanggup belikan tutti frutti, cake dan famous amous masa tension. Terima kasih juga kepada cikgu cikgu yang mengajar saya tanpa erti penat lelah dan kawan kawan sekeliling yang membantu saya dalam pelajaran. Terima kasih sangat sangat :')

Kepada sesiapa yang tak dapat memperolehi keputusan yang baik, bersyukur lah. Jangan merungut. Dan makcik makcik di luar sana, mohon jangan bandingkan result anak anak mak cik. Diorang pun ada perasaan, katakanlah kalau diorang dibandingkan, diorang akan rasa lebih down and rasa macam orang sekeliling pandang serong kat diorang, Saya pun pernah rasa perasaan macam tu, Tolong jangan bandingkan ya :')

Congrats to all batch 98's kerana dah berjaya lepas PMR ni. It's time to move on. Focus on spm pula kerana spm penentu kemana kita akan pergi lepas ni :)

Welcome Bluely

Aqilah Balqis Khairuddin. 98's. I'm extra ordinary girl.

Credits
Layout : Dian Az-zahra
Tutorial : Kak Lettha Qay
Background And Images : ABC
Best Viewed In Google Chrome

Copyright 2012 Dian Az-zahra. Protected Reserved.